Langbein #1 Bannad · 556 inlägg 19 aug 2006 01:48 Langbein Bannad 556 inlägg 19 aug 2006 01:48 #1 Jag ville ha en i betong och stål, precis som jag gillar stenhus med fasadtegel bättre än trä, men byggfirman sände en snickare och då blev det trä att underhålla, dyrt och tidsödande. Har jag rätt eller rätt? :'(
Jag ville ha en i betong och stål, precis som jag gillar stenhus med fasadtegel bättre än trä, men byggfirman sände en snickare och då blev det trä att underhålla, dyrt och tidsödande. Har jag rätt eller rätt? :'(
B bo #2 Bannad · 31 inlägg 19 aug 2006 10:56 bo Bannad 31 inlägg 19 aug 2006 10:56 #2 fel du behöver inte underhålla bra trä tex, ek, teak, lärk, kärnfur( helst stående årsringar).Trä är mjukt och fint att gå eller krypa på!
fel du behöver inte underhålla bra trä tex, ek, teak, lärk, kärnfur( helst stående årsringar).Trä är mjukt och fint att gå eller krypa på!