Langbein
Jag ville ha en i betong och stål, precis som jag gillar stenhus med fasadtegel bättre än trä, men byggfirman sände en snickare och då blev det trä att underhålla, dyrt och tidsödande. Har jag rätt eller rätt? :'(
 
B
fel du behöver inte underhålla bra trä tex, ek, teak, lärk, kärnfur( helst stående årsringar).Trä är mjukt och fint att gå eller krypa på!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.