Hej!
Jag undrar vad ni hade gjort här? Har dragit bort gammal strukturtapet som delvis satt på bredspacklad vägg och delvis masonitskivor. På många ställen är det kvar rester från tapeten, lite remsor/papper som sitter kvar med klistret. Annars är väggen inte särskilt ojämn.
Jag vill sätta ny tapet så småningom. Tänkte först sätta en fiberduk.
Frågan är hur man lättast gör underarbetet? Måste man exempelvis bemöda sig med att ta bort alla tapetrester, eller är fiberduken någorlunda förlåtande?
Oscar