jag har bytt en toalett (som fanns sen 30 ar tillbaka minst)pa det konstigaste plats jag sett nangang...........precis nar man kommer upp till forsta vaning,i en halla mellan 2 rum som kan vara kontor och bibliotek med oppenspis.......har ni patraffa WC pa en sa udda plats?
detta ar vad vi ser nar man kommer upp till forsta vaningen
har ni sett roligare?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
har ni sett roligare?
Har ingen bild, men var på husvisning för ca 15 år sedan.
Toaletten på ovanvåningen hade inte mindre än tre (!) dörrar från andra rum och hall in till sig.
Gällde att ha koll på att man låste alla - och var man kom in ifrån
(vi köpte inte det huset)
Toaletten på ovanvåningen hade inte mindre än tre (!) dörrar från andra rum och hall in till sig.
Gällde att ha koll på att man låste alla - och var man kom in ifrån
(vi köpte inte det huset)
oj men man kunde i alla fall isolera sig....i denna fall ar trappa upp utan dorr och till hoger finns ett kontor utan dorr,pa vanster i bibliotek finns en sjutdorr och i hallen dar det finns toa finns dorren till trappan upp till vinden...........M MagHam skrev:
Klicka här för att svara