injonil skrev:
Du som vet så mycket om ärendet, vilka motiv anger kommunen för att återplantera träden?
vem är det du frågar?

Dig, du skrev sist.

injonil skrev:
Dig, du skrev sist.
Jaha det är så det funkar? man ställer en random fråga och det är självklart att den som skrev sist i ärendet är den frågan är ställd till?
Din fråga är redan besvarad om du läser längre upp i tråden.

Då slipper man citering vilket bara gör varje post onödigt stor.

Var står det hur kommunen motiverar trädplanteringen? Jag har läst tråden.

Fred76 skrev:
Jaha det är så det funkar? man ställer en random fråga och det är självklart att den som skrev sist i ärendet är den frågan är ställd till?
Din fråga är redan besvarad om du läser längre upp i tråden.
Svarar man på ett inlägg som ligger direkt ovanför behöver man inte citera.

injonil skrev:
Då slipper man citering vilket bara gör varje post onödigt stor.

Var står det hur kommunen motiverar trädplanteringen? Jag har läst tråden.
Det står i länkarna bland annat ovanför, i tidningen mitt i täby samt på stora plakat kommunen satt upp på platsen.
varför frågar du mig det överhuvudtaget?

http://www.taby.se/Bygga-bo-och-miljo/Nyheter/Olovlig-tradfallning/

Redigerat:
MattisH skrev:
Svarar man på ett inlägg som ligger direkt ovanför behöver man inte citera.
jag har nu läst i reglerna för detta forum, och sökt information om detta men kan inte hitta någonstans att det är en självklarhet.

Fred76 skrev:
Det står i länkarna bland annat ovanför, i tidningen mitt i täby samt på stora plakat kommunen satt upp på platsen.
varför frågar du mig det överhuvudtaget?
Ok, jag får inte ut mer än att kommunen vill ha växtlighet där, att det ingår i planen för området.

Anledningen till att jag frågar är att det är du som skriver att kommunens agerande är barnsligt etc. Innan man skriver något sådant måste man givetvis känna till kommunens motiv till sitt agerande.

Fred76 skrev:
jag har nu läst i reglerna för detta forum, och sökt information om detta men kan inte hitta någonstans att det är en självklarhet.
Det är normal praxis på forum. Vissa forum modererar t o m denna typ av citeringar men det görs inte på detta forum.

injonil skrev:
Det är normal praxis på forum. Vissa forum modererar t o m denna typ av citeringar men det görs inte på detta forum.
du har fel.

injonil skrev:
Ok, jag får inte ut mer än att kommunen vill ha växtlighet där, att det ingår i planen för området.

Anledningen till att jag frågar är att det är du som skriver att kommunens agerande är barnsligt etc. Innan man skriver något sådant måste man givetvis känna till kommunens motiv till sitt agerande.
Nej det är klar du inte får ut mer än det, du vet inget om situationen överhuvudtaget. jag har redan beskrivit situationen på en nivå att det inte borde vara några problem överhuvudtaget att förstå och sätta sig in i problematiken.
Men det är tydligen ett problem som du har?

Jag litar helt enkelt inte på din analys.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.