Håller på med mitt garage och nu har tiden kommit att sätta in toastol och tvättställ. Problemet är att det inte finns något avlopp för tvättstället utan bara för toa. Hur får jag vattnet från tvättstället till toa avloppet på lindrigaste sätt?
Titta på bild
Avlopp längst upp till hö där toan ska sättas.
Tackar
Titta på bild
Avlopp längst upp till hö där toan ska sättas.
Tackar
Hej igen,
såg en tidigare fråga om det gick att borra i utloppsröret från toan för att sätta in en slang från tvättstället. Inget riktigt svar. Jag ställer frågan på nytt: någon som prövat att borra i toastolens utloppsrör och vad blev resultatet?
Någon "rörkrökare" som har erfarenhet eller någon novis som labbat?
såg en tidigare fråga om det gick att borra i utloppsröret från toan för att sätta in en slang från tvättstället. Inget riktigt svar. Jag ställer frågan på nytt: någon som prövat att borra i toastolens utloppsrör och vad blev resultatet?
Någon "rörkrökare" som har erfarenhet eller någon novis som labbat?
här är den... Och det var 40mm anslutning bakom...
http://www.jafo.eu/products.php?groupid=19&pro_id=446
Grundpriset 2011 hos dahl är 440:- plus moms!
http://www.jafo.eu/products.php?groupid=19&pro_id=446
Grundpriset 2011 hos dahl är 440:- plus moms!
Redigerat:
oj då! Mitt fel "stolens utlopp måste sluta 40 mm över golv"
:wow::wow:
"tron" på 20mm behövs visst visst! (standard WC slutar 20mm över golv...)
Har du möjlighet att montera ett P-vattenlås är det lättare med:
http://www.jafo.eu/products.php?groupid=20&pro_id=449
:wow::wow:
"tron" på 20mm behövs visst visst! (standard WC slutar 20mm över golv...)
Har du möjlighet att montera ett P-vattenlås är det lättare med:
http://www.jafo.eu/products.php?groupid=20&pro_id=449
Redigerat:
Klicka här för att svara
