Jag står inför nya tvättställ, och funderar då över skillnaderna mellan att montera traditionsenligt på konsoler eller på bultar.
Vad är för- och nackdelar med respektive monteringssätt? Är de ämnade för olika väggkonstruktioner? Eller är det bara en smaksak?