P peter_sweden #1 Medlem · Göteborg · 977 inlägg 30 jul 2014 22:20 peter_sweden Medlem Göteborg 977 inlägg 30 jul 2014 22:20 #1 Hej När jag kör tvättmaskinen rinner en del av tvättvattnet utanför vattenlåset: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hur åtgärdar jag det? Mvh Peter
Hej När jag kör tvättmaskinen rinner en del av tvättvattnet utanför vattenlåset: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hur åtgärdar jag det? Mvh Peter
Krilleman #2 Husspekulant · D · 18 380 inlägg 30 jul 2014 22:23 Krilleman Husspekulant D 18 380 inlägg 30 jul 2014 22:23 #2 Borra ett hål i gallret och se till att slangen sticker ned i det.
M MagicFingers #3 Renoverare · västra götaland · 809 inlägg 31 jul 2014 14:15 MagicFingers Renoverare västra götaland 809 inlägg 31 jul 2014 14:15 #3 kollat så det inte är skit i vattenlåset?