5 621 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
Tvättmaskinen har pajat!!!
Husqvarnan sa poff! efter 9 år 
Vi tänker omgående köpa en ny maskin. Vi har 1 barn och snart 2 barn och bor i hus. Känns som vi är beredda att lägga en slant på en bra maskin som håller.
Jag har kikat runt lite och Cylinda FT46 verkar nästan vara det självklara valet för maskiner under 10.000kr.
Länk till Cylinda FT46 White:http://www.cylinda.se/produkt.asp?rub=36&prod=8&urub=990&prub=15473
Länk till Cylinda FT46 Titanium: http://www.cylinda.se/produkt.asp?rub=36&prod=8&urub=990&prub=21658
Vad tycker ni? Är White snyggare är Titanium eller vice versa?
Vi tänker omgående köpa en ny maskin. Vi har 1 barn och snart 2 barn och bor i hus. Känns som vi är beredda att lägga en slant på en bra maskin som håller.
Jag har kikat runt lite och Cylinda FT46 verkar nästan vara det självklara valet för maskiner under 10.000kr.
Länk till Cylinda FT46 White:http://www.cylinda.se/produkt.asp?rub=36&prod=8&urub=990&prub=15473
Länk till Cylinda FT46 Titanium: http://www.cylinda.se/produkt.asp?rub=36&prod=8&urub=990&prub=21658
Vad tycker ni? Är White snyggare är Titanium eller vice versa?
Cylinda gör väldigt bra tvättmaskiner. Miele är ju också kanonbra. De har ju också sin Eurostarserie. Kolla in modell W2123. Kostar 9980 på billigaste stället (se www.pricerunner.se)
Min bror har sålt vitvaror i snart tio år. Miele och Cylinda är i en klass för sig säger han när det gäller tvättmaskiner.
Edit: bifogar länk:
http://www.miele.se/se/4514.htm
Edit2:
Konsumentverket/Råd och rön testade maskiner nyligen:
http://www.radron.se/templates/test____5189.asp
Min bror har sålt vitvaror i snart tio år. Miele och Cylinda är i en klass för sig säger han när det gäller tvättmaskiner.
Edit: bifogar länk:
http://www.miele.se/se/4514.htm
Edit2:
Konsumentverket/Råd och rön testade maskiner nyligen:
http://www.radron.se/templates/test____5189.asp
Vi är på storjakt efter ett helt vitvarupaket till huset.
Och har varit runt på de seriösare ställena i Uppsala, dvs inte Elgiganten, OnOff mm.
Husqvarna har tydligen snäppt upp sig ett steg på deras senaste modeller, är egentligen AEG (som har slutat med tvätt/tork). Husqvarna görs i Tyskland istället för Italien som förut.
Cylinda är ju kanon annars om man ser till kvaliten, men har inte så flashiga attribut.
Miele är helt i en egen klass, både vad gäller pris och prestanda/kvalitet
/Thrax
Och har varit runt på de seriösare ställena i Uppsala, dvs inte Elgiganten, OnOff mm.
Husqvarna har tydligen snäppt upp sig ett steg på deras senaste modeller, är egentligen AEG (som har slutat med tvätt/tork). Husqvarna görs i Tyskland istället för Italien som förut.
Cylinda är ju kanon annars om man ser till kvaliten, men har inte så flashiga attribut.
Miele är helt i en egen klass, både vad gäller pris och prestanda/kvalitet
/Thrax
Klicka här för att svara