Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Maskinen går som den ska genom hela tvättcykeln fram tills det är dags att centrifugera och tömma ut vatten, då tänds ”clean pump”.
Jag har gjort rent luddfiltret på framsidan, rensat avloppet och rengjort slangen som går till avloppet. När det inte hjälpte hittade jag en bit av en packning som satt i impellern, nån som har en aning var den har suttit, hör den ihop med avloppspumpen? Min tanke är att byta pump, men frågan är om det är nån mer bekymmer som har med packningen att göra? Tacksam för info och ideer!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
mvh Magnus
Tack för svaret! Det förklarar saken. Då maskinen inte kostar så mycket blir det nog en ny maskin istället. Sen kanske jag fixar till denna i efterhand om lusten infinner sig
Klicka här för att svara
