Hej!
Fem år gammal electrolux tvättmaskin har börjat låta ganska mycket, framförallt vid centrifugering.
Läst lite trådar här men osäker på vad felet kan vara. Har därför spelat in ljudet när man snurrar trumman med handkraft.
Någon som kan säga vad felet är?
Bör man undvika att tvätta tills det är löst?
Fem år gammal electrolux tvättmaskin har börjat låta ganska mycket, framförallt vid centrifugering.
Läst lite trådar här men osäker på vad felet kan vara. Har därför spelat in ljudet när man snurrar trumman med handkraft.
Någon som kan säga vad felet är?
Bör man undvika att tvätta tills det är löst?
så där låter ett tokslut trumlagerI ilyw skrev:Hej!
Fem år gammal electrolux tvättmaskin har börjat låta ganska mycket, framförallt vid centrifugering.
Läst lite trådar här men osäker på vad felet kan vara. Har därför spelat in ljudet när man snurrar trumman med handkraft.
Någon som kan säga vad felet är?
Bör man undvika att tvätta tills det är löst?
det kommer bara att bli värre och värre
tillslut stannar den för evigt
byt maskin så fort du kan
Klicka här för att svara