9 755 läst ·
3 svar
10k läst
3 svar
Tvåkammarbrunn/infiltration
Hej
Är det någon som har förslag på olika tvåkammarbrunnar eller infiltrationslösningar som skall användas på ett landställe?
(Mulltoa kommer att användas, och infiltrationen skall anpassas för 4pers.)
Har hittat www.fann.se, men det borde finnas mer tillverkare?
Coop Forum hade ett förra året. Är det någon som har prövat det?
// Fredrik Pilegård - fredrik@pilegard.se
Är det någon som har förslag på olika tvåkammarbrunnar eller infiltrationslösningar som skall användas på ett landställe?
(Mulltoa kommer att användas, och infiltrationen skall anpassas för 4pers.)
Har hittat www.fann.se, men det borde finnas mer tillverkare?
Coop Forum hade ett förra året. Är det någon som har prövat det?
// Fredrik Pilegård - fredrik@pilegard.se
Hej!
Sitter med samma funderingar. Ska bygga på mark med lite äng och mycket klippor - endast lite plats för infilitrationsbädd. Funderar därför på In-drän från Fann. Är det någon som har erfarenhet av detta? Hur går det för dig?
Hur ska ni lägga ned infiltrationsbädden. Vi ska bygga på ö så vi måste gräva för hand/ hyra bobcat!
/stugbyggarn
Sitter med samma funderingar. Ska bygga på mark med lite äng och mycket klippor - endast lite plats för infilitrationsbädd. Funderar därför på In-drän från Fann. Är det någon som har erfarenhet av detta? Hur går det för dig?
Hur ska ni lägga ned infiltrationsbädden. Vi ska bygga på ö så vi måste gräva för hand/ hyra bobcat!
/stugbyggarn
Klicka här för att svara