Vi har ett hus som slutbesiktigades för snart 2 år sedan. Hur går man tillväga/gör för att genomföra en 2 årsbesiktning? Förstår att man får betala den själv. Bryr sig husleverantören om resultatet av en sådan besiktning? Vi har byggt med totalentreprenad enligt ABS 05
Vi är tacksamma för synpunkter/tankar i detta ämne