Nej det är inte det förhållanden som det är nåt fel på. Det ser bra ut tycker jag.
70cm ska tilläggas är nog sweet spot för mig, sett till min specifika soffa och sitthöjd.
Sen är det kanske bara en vanesak, har haft samma 46" sedan 2006...på fot. Lätt tillbakalutat i soffan med benen på bordet känns det väldigt bra ändå.
