Nej det är inte det förhållanden som det är nåt fel på. Det ser bra ut tycker jag.

70cm ska tilläggas är nog sweet spot för mig, sett till min specifika soffa och sitthöjd.

Sen är det kanske bara en vanesak, har haft samma 46" sedan 2006...på fot. Lätt tillbakalutat i soffan med benen på bordet känns det väldigt bra ändå. :)
 
  • Person med fötterna på ett bord i ett mörkt rum tittar på en stor TV-skärm med olika streamingval.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.