Hej!
Hälp mig, är för dum själv!:

Kan man köra vanlig TV, (Boxer) och Satelit i samma kabel utan förlust av signalkvalitet, funkar det även för HD-kvalitet. Vad behöver jag? Antenkabeln kommer in till ett litet kopplingsrum där jag även skall ha Satelitkabeln in, därifrån skall det delas upp till 12 TV-uttag, där man sen delar upp det till Tv och Satelit. Uttagen blir paralelkopplade. Då kan man väll se på Tv respektive Satelit var för sig i dom olika rummen, okej man måste ha boxar vid dom olika platserna också.
Vänligen Per....
