1 658 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
TV/Media bänk
Hej!
Jag undrar om någon vänlig själ kan hjälpa mig med att hitta någon som säljer eller tillverkar en mediabänk jag jättegärna vill ha.
Bänken har jag sett på MioMöblers hemsida,och heter fronto i ek..
Tyvärr är detta en utgående modell ur deras sortiment,och går ej att beställa..
Är även intresserad av liknade mediabänklösningar,var så perfekt med det frostade glaset upptill,då vår 1-åriga dotter börjar bli lite klåfingrig..
Tacksam för alla svar...MVH/Baritz
Jag undrar om någon vänlig själ kan hjälpa mig med att hitta någon som säljer eller tillverkar en mediabänk jag jättegärna vill ha.
Bänken har jag sett på MioMöblers hemsida,och heter fronto i ek..
Tyvärr är detta en utgående modell ur deras sortiment,och går ej att beställa..
Är även intresserad av liknade mediabänklösningar,var så perfekt med det frostade glaset upptill,då vår 1-åriga dotter börjar bli lite klåfingrig..
Tacksam för alla svar...MVH/Baritz
50 % rabatt på hela serien!
http://www.mio.se/Sortiment/Forvaring/BokhyllorSkap/Fronto/
EDIT:
Verkar dock "endast" vara 30% på den du söker men hur som haver så verkar det ju vara ett ypperligt läge att slå till.
http://www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx?id=3904&p=1
http://www.mio.se/Sortiment/Forvaring/BokhyllorSkap/Fronto/
EDIT:
Verkar dock "endast" vara 30% på den du söker men hur som haver så verkar det ju vara ett ypperligt läge att slå till.
http://www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx?id=3904&p=1
Redigerat:
OCh det finns inte en enda butik som har den kvar?
(Känns märkligt att den skulle stå kvar på hemsidan om den var helt slutsåld överallt)
(Känns märkligt att den skulle stå kvar på hemsidan om den var helt slutsåld överallt)
Tack för era svar...Har hittat en lösning på mitt problem..Möbelsnickarn skulle i runda slängar ha 15000:-,de va lite svettigt.Så vi köpte en liknade model som "Hejduk" visar,fast större (2meter,i ek) med 3 lådor..Var dock bara foilerad,men det får duga tills "lillan" växt upp..Kostade då endast 2700:- och vart faktiskt riktigt bra..
Tack än en gång...
MVH/Baritz
Tack än en gång...
MVH/Baritz
Klicka här för att svara
