16 261 läst ·
184 svar
16k läst
184 svar
TV-licens, för och emot
Ja det är väl därför de kallas gammelmedia, rapporterar bara om gamla nyheter. I bästa fall är de tvåa på bollenf91jsw skrev:
Hoppsan!
Det skulle vara lite text med, men den försvann av någon anledning.Men en bild säger ju mer än tusen ord.....
Och någon reagerade ju
Det jag ville säga var väl egentligen att en repris av en kyrkokör som är inspelad för över 40 år sedan och som sedan har ytterligare två repriser känns som att de rotat djupt i arkivet.
Men jag håller med dig j-o 75.
Jag tycker på det stora hela att SVT har ok program. Jag tittar inte alls mycket på tv och har endast basutbudet vilket är mer än väl.
Det skulle vara lite text med, men den försvann av någon anledning.Men en bild säger ju mer än tusen ord.....
Och någon reagerade ju
Det jag ville säga var väl egentligen att en repris av en kyrkokör som är inspelad för över 40 år sedan och som sedan har ytterligare två repriser känns som att de rotat djupt i arkivet.
Men jag håller med dig j-o 75.
Jag tycker på det stora hela att SVT har ok program. Jag tittar inte alls mycket på tv och har endast basutbudet vilket är mer än väl.
Klicka här för att svara
