4 417 läst ·
21 svar
4k läst
21 svar
Turordning för köksrenovering "light"
Tack för infon, det låter lovande!
För mig tog det ca 3 veckor innan dom skickade platta paketen, och några dagar senare skickades bänkskivorna och dom färdiga skåpen.Allting synades när dom burit in det. 2 luckor var skadade, en hade en liten tryckskada av ett mindre gruskorn som hamnat mellan och den andra en liten repa. Mailade bilder och fick nya luckor 2 veckor senare. Inget knorrande, ifrågasättande eller krav på att skicka tillbaka dom skadade luckorna.
Jag känner mig nästan nyfrälst. Ni ger mig alldeles för höga förhoppningar om HTH nu 
Mig med. 
Jag hade tänkt köpa ett IKEA kök men blev så otroligt besviken när jag såg att de ändrat nyans på luckan jag ville ha, från vit till gulvit. Det gillar jag inte! Luckan jag pratar om heter "Ädel vit".
Finns det någon som har sett hur HTH´s lucka "vit kvadrat" ser ut i verkligheten? Är den vit eller gulvit?
Jag hade tänkt köpa ett IKEA kök men blev så otroligt besviken när jag såg att de ändrat nyans på luckan jag ville ha, från vit till gulvit. Det gillar jag inte! Luckan jag pratar om heter "Ädel vit".
Finns det någon som har sett hur HTH´s lucka "vit kvadrat" ser ut i verkligheten? Är den vit eller gulvit?
Jo, det är nackdelen med IKEA. Vill man ha heltvitt är det antingen Abtrakt i högblankt eller Solär. Givetvis de två dyraste 
Jag ska ev till HTH i eftermiddag och spana, och eftersom att jag själv också är ute efter helvita luckor så kan jag kolla upp det då!
Jag ska ev till HTH i eftermiddag och spana, och eftersom att jag själv också är ute efter helvita luckor så kan jag kolla upp det då!
Klicka här för att svara