Vi har precis satt upp vår hatthylla i hallen och behöver vant-och mössförvaring. Hallen går i vitt och brunt och jag tror att några turkosa korgar ovanpå den vita hatthyllan skulle vara pricken över i. Problemet är att jag inte hittar några turkosa korgar. Har tittat på IKEA, Åhlens och Ellos.
Är det nån som har en ide om var det skulle kunna finnas?
Är det nån som har en ide om var det skulle kunna finnas?
Indiska var en superbra ide. Tack, det ska jag kolla imorgon.
Inreda.com måste undersökas.
Afroart, vilken affär!!! Underbara tyger!!!
Tack så mycket för tipsen
Afroart, vilken affär!!! Underbara tyger!!!
Tack så mycket för tipsen
Var själv på AfroArt idag och deras tyger var jättefina.
Dock kostade den mindre korgen som syns på startsidan 295:-
Dock kostade den mindre korgen som syns på startsidan 295:-

4-pack turkosa boxar hos Ellos kostar just nu 134:- (ord 149
Hej
Kan annars tipsa om att sprejmåla korgarna i den turkosa kulör du är ute efter. Fyndade en stor korg på auktion som jag har målat med sprayfärg, jätte lätt och inte alls svårt att få det att täcka. Gick åt 1,5 burkar färg men det är en stor mangelkorg. Biltema har billig sprayfärg ca 39 kr per burk.
Jag målade korgen upp o ner först och sen vände jag den rätt , detta för att få färg får alla håll. Kan vara värt att prova iallafall, jag är jätte nöjd och det är inte min sista målade korg
Kan annars tipsa om att sprejmåla korgarna i den turkosa kulör du är ute efter. Fyndade en stor korg på auktion som jag har målat med sprayfärg, jätte lätt och inte alls svårt att få det att täcka. Gick åt 1,5 burkar färg men det är en stor mangelkorg. Biltema har billig sprayfärg ca 39 kr per burk.
Jag målade korgen upp o ner först och sen vände jag den rätt , detta för att få färg får alla håll. Kan vara värt att prova iallafall, jag är jätte nöjd och det är inte min sista målade korg
anna_jimmy skrev:Hej
Jag målade korgen upp o ner först och sen vände jag den rätt , detta för att få färg får alla håll. Kan vara värt att prova iallafall, jag är jätte nöjd och det är inte min sista målade korg![]()
Jag har lekt med tanken men fick för mig att det skulle vara bökigt och svårt att få färgen jämn men när du säger så där låter det ju riktigt lovande. Tack för tipset!
Klicka här för att svara