Har en Stiga (modell som ovan) gräsklippare som startar direkt men efter bara några sekunder lägger den av. Om jag trycker in flödaren (heter det så?, en knapp jag trycker in 3 gånger innan jag startar klipparen) så går maskinen i några sekunder till. Men jag kan inte springa och trycka på flödaren hela tiden, den sitter i fronten på klipparen och det är "dödmansgrepp"... Någon annan med liknande fel? Och finns det någon som kan tänkas sig vad felet är? Jag r inte så motorkunnig men tändstift och filter är kollade.

Tacksam för svar //Martin
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.