Hej!

Jag undrar om det går att lägga Kärhs Tuplex på en gammal plastmatta. Det är i markplan med betongplatta i botten men isolerat ovanpå och utan golvvärme. Är det dumt att lägga plast på plast och sedan klick-parkett på toppen?

Tack!
 
J
Jag ser inga problem i det, så länge golvet är tillräckligt plant för parketten du ska lägga..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.