8 382 läst ·
46 svar
8k läst
46 svar
Tuffare marknad för hantverkarna
Du har inte använt biltemas flexslag, installationskabel men anser att det är skit, seriös elektriker du är. Där har du en av anledningarna att jag inte anlitar elektriker. Samma som jag skulle komma med att "JAG ANSER ATT Schneider ELPRODUKTER ÄR SKITPRODUKTER" fast att jag inte har provat dom. Men jag tycker att Schneider tillverkar skitfula plast kopior av äldre modeller, men kvaliteten vet jag inget om.E Elajomannen skrev:Hej !
Vad trevligt att du också ör elinstallatör. Eftersom du inte anlitar elektriker så måste det ju förhålla sig så !
JA JAG ANSER ATT BILTEMAS ELPRODUKTER ÄR SKITPRODUKTER
För övrigt då kan vi ta ett par prisjämförelser på två vanliga installationsprodukter som installeras i stor skala i både bostäder och kontor.
Vägguttag 18 350 80.
Ahlsell 84 kr
Rexel 82 kr
Elektroskandia 84 kr
Strömställare 18 201 21
Ahlsell 42 kr
Rexel 41 kr
Elektroskandia 42 kr.
Samtliga priser exklusive moms
NEJ OCH ÅTER NEJ !
Ahlsell driver inte upp priset på något dramatiskt sätt .
Denna hatkampanj som du och en del andra driver mot Ahlsell är ytterst märklig.
Jag har under många år handlat elmateriel och på Ahlsell får jag just nu och en tid tillbaka den bästa servicen och den bästa leveranssäkerheten.
Men vem vet ? Om ett par år kanske någon annan har vässat sig så mycket att jag lägger huvuddelen av beställningarna där istället
NEJ OCH ÅTER NEJ. AHLSELL FÖRDYRAR INTE FÖR KUNDERNA .
Prisskillnaden är för liten från någon aktör för att det ska ha någon praktisk betydelse. Den aktör som har ett för dyrt pris på en produkt får väldigt lite sålt av den produkten.
Men denna hatkampanj mot Ahlsell är ytterligt märklig
Möjligt att jag kommande stycke generaliserar men kampanjen mot Ahlsell är förmodligen startad av människor som tror jorden är platt Elvis lever , månlandningen var fejk, Trump vann senaste presidentvalet i USA, det finns ingen klimatarbetet. Med mera med mera.
Nej ni Ahlsellhatare , gå och köp er den största kam ni kan hitta för ni behöver kamma till er ORDENTLIGT.
Försök vara en seriös elektriker.
Klicka här för att svara