S Saxdaling skrev:
Tack för en vänlig kommentar. Totalt obegriplig men förmodligen tänkt som beröm!
Ja lite, antingen var du ironisk eller gravallvarlig.

P
  • Gilla
per s och 2 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Massans konformitet är inte vad jag önskar att villaarkitektur ska utvecklas till.
[länk]
Vilket avancerat uttryck! "Massans konformitet". Vad har det med mitt inlägg att göra. Det finns oerhört många lite udda eller avvikande hus som definitivt är ett spännande lyft för den lokala miljön.
Men något så okänsligt och helt utan estetiska värden som det här gröna plåtschabraket måste man få säga vad man tycker om. Stackars grannar.

• Gilla
  • Arg
Box of rain och 3 till
  • Laddar…
P
Som jag har påpekat i flera tidigare inlägg så tycker även jag att tillbyggnaden är rätt ful, men jag är tolerant. Om de som byggde trivs med den så duger det för mig.

Dessutom kanske jag bygger nåt konstigt nån gång och då hoppas jag på att jag har toleranta grannar. (Det har jag).

• Gilla
Jonatan79 och 1 till
  • Laddar…
S Saxdaling skrev:
Vilket avancerat uttryck! "Massans konformitet". Vad har det med mitt inlägg att göra. Det finns oerhört många lite udda eller avvikande hus som definitivt är ett spännande lyft för den lokala miljön.
Men något så okänsligt och helt utan estetiska värden som det här gröna plåtschabraket måste man få säga vad man tycker om. Stackars grannar.
Om jag är ful som stryk och du snygg och vi träffas varje dag, vem är det mest synd om ?

• Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.