Fått problem med min 1år gamla Husqvarna TS 138L
Trodde problemet berodde på äldre bensin.
Så idag har jag pumpat ur det gamla bränslet och hällt i ny bensin.
Den började gå dåligt för två veckor sedan efter 20min klippning , men nu går den illa redan vid start
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.