Hej nu är det så att jag testat att "spola/flusha" ett kylsystem i ett vindkraftverk. Förutom detta har jag bytt kylblock samt 2 luftventiler och övertrycksventilen samt bytt expansionskärl. Nu är det så att kylningen verkar ok i sig (ingen överhettning) men utöver detta så bildas ett övertryck dvs att trycket stiger med 0,8 bar utöver det tryck jag vill ha. Det resulterar i att övertrycksventilen trycker ut kylmedel tills verket stannar, någon som har förslag varför jag kan få denna tryckändring?