Hej,

Finns det någon som har något att säga om Trivselhus Green Line no. 797??

Vi tycker det ser fint ut och vill gärna höra något om detta hus...

Tex hur stor tomten behöver vara för detta hus på 167 kvm?
Pris?
Några bilder?

Vi funderar att bygga i Uppsala trakten, någon som har erfarenhet utav TH i Uppsala? Bra eller dåligt...

Tacksam för svar...:)

/Jempan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.