Hej!
Har för några dagar sedan skrivit på köpeavtal för trivselhus 519, & undrar nu om det är någon som byggt det här huset och vet hur planlösningen funkar?
Lotten76 ::)
 
Det var ju så dags att ställa den frågan nu!?!? :P
 
JA DET LÄT KANSKE SOM KONSTIGA FRÅGOR, MEN DET ÄR INTE SÅ ATT JAG ÄR TVEKSAM ÖVER OM JAG VILL HA HUSET ELLER OM DET ÄR EN DÅLIG PLANLÖSNING, UTAN MER FÖR ATT HÖRA OM DET FINNS ANDRA SOM BYGGT DET HÄR HUSET OCH VAD DE TYCKER OM DET!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.