N NUB #1 Medlem · 94 inlägg 2 aug 2004 21:37 NUB Medlem 94 inlägg 2 aug 2004 21:37 #1 Hej Är det någon som har byggt Trivselshus no 519? Vad tycker ni i så fall om ert hus och vad fick ni ge för själva huset.
Hej Är det någon som har byggt Trivselshus no 519? Vad tycker ni i så fall om ert hus och vad fick ni ge för själva huset.
I Iram #2 Medlem · 96 inlägg 2 aug 2004 23:11 Iram Medlem 96 inlägg 2 aug 2004 23:11 #2 Hej, jag har en färsk prisuppgift från Stockholmskontoret på Tr nr 519 på 1 829 000 kr helt färdigt att flytta in i. Du behöver bara måla huset själv. /Mari
Hej, jag har en färsk prisuppgift från Stockholmskontoret på Tr nr 519 på 1 829 000 kr helt färdigt att flytta in i. Du behöver bara måla huset själv. /Mari