Hej
Är det någon som har byggt Trivselshus no 519? Vad tycker ni i så fall om ert hus och vad fick ni ge för själva huset.
:o
 
Hej, jag har en färsk prisuppgift från Stockholmskontoret på Tr nr 519 på 1 829 000 kr helt färdigt att flytta in i. Du behöver bara måla huset själv.

/Mari
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.