Hej!
Vi funderar på att bygga hus 505 från trivselhus, är det någon som har byggt detta hus eller håller på att bygga som kan dela med sig av lite erfarenheter?
Hej!
Du som är van Trivselhusbyggare, stötter du på några problem när det gäller uppförandet av husen? Anser du att man vågar ge sig på att bygga invändigt själv när det gäller Trivselhus(om man har viss vana och kunskap förstås)?
Själva husen från tH är bra. Det som kan vara problem är hantverkare. Tycker gott man kan göra mycket själv om man har tid. Resultatet om man är noggrann blir mycket bättre. Speciellt om man har lite svårt kök eller konstiga vinklar att sätta. Snickarna tar inte in finsnickare i onödan. Det har jag lärt mig iallfall.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.