Har anlagt en trekammarbrunn enligt konstens alla regler. Förstärkt infiltration, platskärl med gummipackningar och ventilering med "skorsten" ut på taket.

Finns det mer att göra om man vill undvika luktnedslag? Vissa påstår att en kanalfläkt skulle göra susen, andra att kanalfläkten skulle vara direkt skadlig. Skulle bland annat skapa motstånd i systemet och skapa frysrisk på vintern.

Nån som har genomfört en dylik installation och vill dela med sig av erfarenheter?

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.