A aniwani #1 Medlem · Värmland · 3 inlägg 23 nov 2014 18:39 aniwani Medlem Värmland 3 inlägg 23 nov 2014 18:39 #1 Hej på er! Vi ska bygga hus, och funderar på att beställa stomme av Trek grupp som finns i estland. Är det någon som har byggt med dem? Är ni nöjda eller missnöjda? Vi vill veta ALLT. Ha en fin kväll
Hej på er! Vi ska bygga hus, och funderar på att beställa stomme av Trek grupp som finns i estland. Är det någon som har byggt med dem? Är ni nöjda eller missnöjda? Vi vill veta ALLT. Ha en fin kväll
W wittsjo #2 Medlem · HÖLLVIKEN · 267 inlägg 25 jan 2015 22:28 wittsjo Medlem HÖLLVIKEN 267 inlägg 25 jan 2015 22:28 #2 Kolla här: http://www.byggahus.se/forum/hustillverkare/161924-husrapport-och-tips-om-hustillverkare.html
Kolla här: http://www.byggahus.se/forum/hustillverkare/161924-husrapport-och-tips-om-hustillverkare.html