Hej på er!

Vi ska bygga hus, och funderar på att beställa stomme av Trek grupp som finns i estland. Är det någon som har byggt med dem?
Är ni nöjda eller missnöjda? Vi vill veta ALLT.

Ha en fin kväll:p
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.