Ska bygga ett helt nytt kök med luckor i trä. Är dock fortfarande inte 100 på vilket träslag jag skall välja  :-/ Det enda jag/vi vet är att det skall vara åt det mörkare hållet (dock inte helt brunt, björk och andra ljusa träslag går helt bort). Har tittat en del på amerikansk valnöt och det ser intressant ut. Någon som har andra förslag, kanske t.o.m. bilder på olika alternativ?
Någon som känner till en sida på nätet kanske som kan hjälpa mig i denna djungel  ;D
 
Valnöt är snyggt - men hur länge tycker man det? Det har ju varit mycket ek sista åren, vilket verkar vara på väg ut. Dock är det träslaget aldrig HELT ute (när blir ekparkett helt fel?) så det tror jag inte man tröttnar på så fort. Annars gillar jag oljad al också . . .
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.