Hejsan!
Ska lägga trä på vår altan och vill ha det så underhållsfritt som möjligt. Dessutom vill jag att det ska gråna vackert. Teak är ju fint men sååå himla dyrt. Jag hörde en trädgårdsdesigner på Go'kväll tala sig varm om ett liknande träslag som heter Jarra. Är det någon som har erfarenhet av detta. Vad kostar det och vart kan man få tag på det. (Bor i Göteborg)? Hur är det i förhållande till Lärk som jag också funderar på?
Tacksam för hjälp. Försökte Googla på Jarra men hittade inte mycket.