J
Hej.

Föreningslokal/hus på landsbygd med borrad brunn, för att ha koll på förbrukning av vatten så tittar vi på att montera vattenmätare med fjärravläsning. Internet/wifi finns i huset.

Jag har funnit denna med en s.k. "wM-bus":

https://www.rskdatabasen.se/kategor...appvatten/domojet-20130-q34-wm-bus-5144033-24

Tanken är någon form av smidig uppkoppling mot app/wifi utan krångel och utan löpande månadskostnader för fjärravläsningen.

Är det någon som använt denna lösning eller annan sådan som gör jobbet? Tacksam för tips och erfarenheter.//Hälsningar, Joakim
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.