Byta?
Reparera är väl ändå det normala?
Hade jag varit säljare så hade jag sagt att
"kylen är kass så jag drar av 1000.- på köpeskillingen" bättre att ni väljer vad ni vill ha än att jag sätter dit något begagnat ftån blocket
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.