När handpenningen var lagd och inflyttsdatum närmade sig framkom det vid ett möte att avloppet varit trasigt sedan en tid.
Mäklare och säljare vill inte veta av kostnaden som kan bli upp till ca 60.000 kr. Att få veta detta 2 veckor före flytt blev en chock, vem äger ansvaret?
Ska man behöva renovera något som man ännu inte äger?! Vad säger upplysningslagen eller lagen om dolda fel gällande avlopp?
HJÄLP!!! :-/
>

>

>