Det finns en ventil som det nog står "" avstängning på "" Den som lutar nedåt till höger, stäng den och se om det slutar rinna. När den stängs så blir ni utan varmvatten, men har kallvatten, bara som prov vad som man vara fel. Ett foto lite mer från vänster sida, så det syns hur den ser ut monterad. Inte så svårt att byta själv.S Sussi Sjölander skrev:
Klicka här för att svara

