Håller på att bygga ett funkishus . Vi har sånt problem med att veta vilken trapp vi ska ha. En modern med räcke och vajrar ev, men hur den ska se ut skulle jag jätte gärna villa ha tips på. Kan ingen som byggt lägga ut lite bilder på sin trapp.
evigt tacksam för alla ideer, kia:)
 
Här är en rätt extrem och modern trappa i stål och glas som vi valde till övervåningen:
 
  • DSC04235.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC04243.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC04239.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC04237.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad händer när man har bråttom nerför den trappan :eek:
 
...var jag oxå orolig för. Men den är mindre hal än en furutrappa.

Så det händer inte så mycket, såtillvida du inte lider av svindel eller blir rädd att någon nedanför ska tjuvkika under din kjol ;-)
 
Den där påminner inte så lite om en sjukhussäng. Men det kanske lät otrevligt. Man är väl bara ovan att se sånt i bostadshus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.