A Andersaco #1 Medlem · Skåne · 18 inlägg 22 jan 2018 22:07 Andersaco Medlem Skåne 18 inlägg 22 jan 2018 22:07 #1 Någon som har förslag på vad jag ska göra med min gamla trappa till källaren? Provade dra av mattan och slippa lite men gav upp när jag ser att trappnosen är spikad dit samt att det var ett jäkla jobb att slippa. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som har förslag på vad jag ska göra med min gamla trappa till källaren? Provade dra av mattan och slippa lite men gav upp när jag ser att trappnosen är spikad dit samt att det var ett jäkla jobb att slippa.
T Thomas_Blekinge #2 Medlem · Blekinge · 12 296 inlägg 22 jan 2018 22:39 Thomas_Blekinge Medlem Blekinge 12 296 inlägg 22 jan 2018 22:39 #2 Vad vill du åstadkomma? Trappan är i trä antar jag? Det finns ju trapprenoveringssatser med träyta och nya trappnosar.
Vad vill du åstadkomma? Trappan är i trä antar jag? Det finns ju trapprenoveringssatser med träyta och nya trappnosar.