M Martin.ke #16 Medlem · 82 inlägg 18 dec 2019 20:45 Martin.ke Medlem 82 inlägg 18 dec 2019 20:45 #16 T twoody skrev: Då hade det varit skador på emballaget. Ja, det kan man tycka. Den kan ju ha blivit skadad innan emballering också.
T twoody skrev: Då hade det varit skador på emballaget. Ja, det kan man tycka. Den kan ju ha blivit skadad innan emballering också.
M Martin.ke #17 Medlem · 82 inlägg 18 dec 2019 20:47 Martin.ke Medlem 82 inlägg 18 dec 2019 20:47 #17 Men som avslut på denna tråd. Jag begärde omleverans istället för reparation och nu är en ny diskmaskin skickad. Så det känns bra!
Men som avslut på denna tråd. Jag begärde omleverans istället för reparation och nu är en ny diskmaskin skickad. Så det känns bra!
T twoody #18 Husägare · Stockholm · 4 594 inlägg 18 dec 2019 20:50 twoody Husägare Stockholm 4 594 inlägg 18 dec 2019 20:50 #18 M Martin.ke skrev: Ja, det kan man tycka. Den kan ju ha blivit skadad innan emballering också. Ja dom skadorna hade inte en truck kunnat göra utan att skada emballage. Skönt att det löste sig med ny maskin.
M Martin.ke skrev: Ja, det kan man tycka. Den kan ju ha blivit skadad innan emballering också. Ja dom skadorna hade inte en truck kunnat göra utan att skada emballage. Skönt att det löste sig med ny maskin.