2 459 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Trångt i Ikeas ugns-skåp-har nån tips ?
Skulle sätta in min siemens HB520-40 ugn i ett Ikeas Faktum spisskåp. Det är trångt- jättetrångt. skruvarna som håller det konsoller som ugnen skall stå på tar emot, och det ser inte lovande ut höjdmässigt heller. Skåpet är riktigt monterat men som det ser ut nu måste jag offra lådan under ugnen fär att få ihop det hela.
Jag kan inte var den enda som råkat ut för detta, hur fixade ni det hela ?
Jag kan inte var den enda som råkat ut för detta, hur fixade ni det hela ?
Inga problem heller.
Monterade in en Siemens HB430510S i bänkskåpet utan krångel. Trodde det skulle vra massa problem, men det gick lätt som en plätt.
Monteringsskenan fick sitta i nedersta positionen för att det skulle passa, dock.
Monterade in en Siemens HB430510S i bänkskåpet utan krångel. Trodde det skulle vra massa problem, men det gick lätt som en plätt.
Monteringsskenan fick sitta i nedersta positionen för att det skulle passa, dock.
Klicka här för att svara