Hej alla kunniga,
Har ett parkettgolv från 30 talet som knarrar och sviktar en hel del, med andra ord det sjunger på sista versen. Vi har nu precis sålt lägenheten och i samma veva trampade jag såklart igenom en av stavarna så den knäcktes.
Vi är inte intresserade av att lägga om hela golvet utan är mer på jakt efter enklare/billigare lösning. Jag bifogar några bilder så ni ser hur det ser ut.
Är det någon som har en bra idé på lösning? Kan man lyfta staven och limma och stötta underifrån på något sätt?
/H