Hallå!

Blev du nöjd med ditt golv? Har en "kundvagn" lastad med samma golv på bygghemma, men har haft svårt att hitta nån mer info om Cremona-golvet..

benox skrev:
Hallå!

Blev du nöjd med ditt golv? Har en "kundvagn" lastad med samma golv på bygghemma, men har haft svårt att hitta nån mer info om Cremona-golvet..
Uppdatering: Jo jag blev jättenöjd med golvet. Några plankor var lite sämre kvalitet, bla någon transportskada. Jag kontaktade bygghemma och skickade in foton på skadorna. Det var inga problem att få de skadade plankorna ersatta, snabbt och bra bemötande! Golvet var verkligen jättelätt att lägga d^_^b. Jag la stora delar av de två rummen själv (direkt på plastmattan) och jag är ingen snickare. Är jättenöjd med resultatet, utseende osv. Sen har jag inte haft det tillräckligt länge för att bedöma hållbarhet osv.

Spännande att höra hur du upplever det :) !

Instämmer med ovanstående. Köp ett kvalitetsgolv, det lönar sig.
Lade in Molands enstaviga ekparkett i hela vårt nya hus. Vi köpte i en erkänd golvbutik, men det finns även på Hornbach dock osäker på om det står Molan på dessa paket. Efter två år fick vi byta allt, det knarrade, sprack i tiljorna och faneren släppte. (Någon kompensation från Molan fick vi inte...)

Gjorde noggrann genomgång innan vi beställde nytt. Samtliga rekommenderade Kährs. Har nu haft det nya golvet i ett halvår och är mycket nöjda.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.