12 587 läst ·
70 svar
13k läst
70 svar
Trafikverket strimlade vår brevlåda
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Det knepiga är ju att man inte vet vad som fanns i den strimlade posten. Tänk om det var en prins i Nigeria som ville ge en hälften av sin förmögenhet?
Jag skulle ersätta den med stolpe av järnvägsräls nedslagen två meter i jorden och en helsvetsad låda av 20mm plåt.
Bara för att jävlas......... och göra den något mer svårstrimlad nästa gång
Det skulle vara roligt att se maskinförarens min då hela klippaggregatet strimlas när det råkar stöta mot en postlåda
Bara för att jävlas......... och göra den något mer svårstrimlad nästa gång
Det skulle vara roligt att se maskinförarens min då hela klippaggregatet strimlas när det råkar stöta mot en postlåda
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
SSAB har 150 och även 170 mm pansarplåt annarsH heimlaga skrev:Jag skulle ersätta den med stolpe av järnvägsräls nedslagen två meter i jorden och en helsvetsad låda av 20mm plåt.
Bara för att jävlas......... och göra den något mer svårstrimlad nästa gång
Det skulle vara roligt att se maskinförarens min då hela klippaggregatet strimlas när det råkar stöta mot en postlåda![]()
Jag som bor i stan (och aldrig kommer uppleva TS problem) vill ha en sån låda och stolpe nu.H heimlaga skrev:Jag skulle ersätta den med stolpe av järnvägsräls nedslagen två meter i jorden och en helsvetsad låda av 20mm plåt.
Bara för att jävlas......... och göra den något mer svårstrimlad nästa gång
Det skulle vara roligt att se maskinförarens min då hela klippaggregatet strimlas när det råkar stöta mot en postlåda![]()
Var köper man räls lättast?
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Ja, sen kanske brevbäraren skulle klaga om han var tvungen att öppna ett 50kg lock på brevlådan var gång han skulle lägga i posten.norrbottenssnickaren skrev:
Men man kanske skulle få mindre reklam då.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Man får väl ha en skottglu... Ett brevinkast annars?
Klicka här för att svara