Hej!

Är det någon som vet något om cellulosaisolering? Som jag förstår så finns det två varianter; en som baseras på nytillverkad pappersmassa och en som baseras på returpapper....vilken är bäst och varför?

M.v.h.

Mats
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.