3 967 läst ·
28 svar
4k läst
28 svar
trådlös strömbrytare utanpåliggande
Dra om båda sidor från den minst färdiga sidan om de inte är betong bakom
Först vill jag tacka för alla svar.
Men skulle elektrikern ist kunna sätta in en dosa infälld kopplingsdosan där uppe?
Så jag kan köra trådlöst.
Då jag skulle vilja placera brytarna på helt andra platser.
Men skulle elektrikern ist kunna sätta in en dosa infälld kopplingsdosan där uppe?
Så jag kan köra trådlöst.
Då jag skulle vilja placera brytarna på helt andra platser.
Ja det borde gå att fälla in en sk rot-dosa och i den stoppa in passande mottagare
Om du ska ha trådlösa grejor så satsa på prylar från ex. Plejd. Lite bättre kvalité och det finns en del olika batteridrivna väggsändare som du själv kan montera på önskade platser.
Om du ska ha trådlösa grejor så satsa på prylar från ex. Plejd. Lite bättre kvalité och det finns en del olika batteridrivna väggsändare som du själv kan montera på önskade platser.
Då får det att köpa en mottagare som klarar av strömbrytare från båda rummen med samma mottagare?E etompau skrev:
Du kanske skulle samla tankarna lite och utförligt berätta exakt hur situationen ser ut nu och hur du vill att den ser ut när du är klar. Just nu verkar det tillkomma information i var och var annat inlägg och då blir det svårt att svara något. Dessutom känns svaren som getts onödiga om du egentligen önskade något annat än man kunde tro.N nixxz skrev:
Okej, helt rätt ber om ursäkt.
Där dörren varit som ni ser på bilden bakom väggen finns likadan ful dragning den vill jag också ha bort. Men att ha in infälld strömbrytare på samma ställen där dom nu suttit skulle inte bli snyggt alls.
Så då är mitt önskemål att få trådlösa strömbrytare som jag kan placera där det blir snyggt.
Men skulle vilja bara ha en sändare som klarar av två kopplingar som ska sitta i en rot-dosa där nuvarande kopplinsdosor sitter.
Där dörren varit som ni ser på bilden bakom väggen finns likadan ful dragning den vill jag också ha bort. Men att ha in infälld strömbrytare på samma ställen där dom nu suttit skulle inte bli snyggt alls.
Så då är mitt önskemål att få trådlösa strömbrytare som jag kan placera där det blir snyggt.
Men skulle vilja bara ha en sändare som klarar av två kopplingar som ska sitta i en rot-dosa där nuvarande kopplinsdosor sitter.
Men har en elektriker som ska komma och fixa uttaget till mig iaf i väggen.
Men om han nu borrar upp från båda sidor sätter in en rot-dosa så jag får bort utåtpåliggande plingar. Eller om han föredrar något annat.
Vad finns det för kopplingsdosa, trådlös som klarar av två strömbrytare?
Men om han nu borrar upp från båda sidor sätter in en rot-dosa så jag får bort utåtpåliggande plingar. Eller om han föredrar något annat.
Vad finns det för kopplingsdosa, trådlös som klarar av två strömbrytare?
Klicka här för att svara