Hej, vi skall börja med lite markarbeten på vår tomt och jag funderar på att sätta upp några batteridrivna trådlösa kameror samt en 4g router för att följa arbetet på distans. Är det någon som har erfarenhet av detta att dela med sig av? lämpliga kameror etc.?
Hälsningar
/Mats
 
Arlo kameror är bra. Kanske inte blir så populärt hos entreprenören.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.