D Dilato skrev:
Någon brandrisk finns inte, det finns inte en chans att dom max 9 watt nätaggregatet lämnar tänder eld på något ( om du inte aktivt har typ explosivt eller annat material som bensin indränkt bomull runt sladden).

Jag antar att det inte laddas telefoner med kabel i ditt hushåll (en USB- laddare har högre effekt)?

Om du har sådan djävulskatt så smörj kabeln med lite sånt här så kommer katten aldrig att vilja se på en kabel i fortsättningen.
De biter inte, de kör unalive style med kabeln som snara. Inte lätt när man har noll hjärnceller.
BFU på min son som inte har alla hästar hemma.

• PXL_20260630_184735294.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
Hannuse Hannuse skrev:
Ändå ett rimligt pris för att undvika PTSD och slippa att köra till möbelaffären och soptippen varje vecka 🙃
Sanning!
Grejen är att de stryper sig själva snarare än gnager på sladden🐸

A aifoskat skrev:
Sanning!
Grejen är att de stryper sig själva snarare än gnager på sladden🐸
Hur i h- vete stryper man sig på en rak sladd (som dessutom är löstagbar i båda ändar, särskilt den lilla dcpluggen i kameran)?
Om man ändå gör det så är det *natural selection*😇

D Dilato skrev:
Hur i h- vete stryper man sig på en rak sladd (som dessutom är löstagbar i båda ändar, särskilt den lilla dcpluggen i kameran)?
Om man ändå gör det så är det *natural selection*😇
Ja du, har två orangea hankatter, de delar på varsin hjärncell. Honorna pissar överallt😫

• Haha
Dilato
  • Laddar…
A aifoskat skrev:
Ja du, har två orangea hankatter, de delar på varsin hjärncell. Honorna pissar överallt😫
Ge dom en sladd, problem solved.

D Dilato skrev:
Ge dom en sladd, problem solved.
Tyvärr betyder de mycket för mig, men jag ska kika på den där Tapo som någon kommenterade. Ska bara sälja lite tassbilder 🤗

• Gilla
  • Haha
Hannuse och 2 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Jag antar att det inte laddas telefoner med kabel i ditt hushåll (en USB- laddare har högre effekt)?
Självklart laddas det saker.
Jag tar det som en kalkylerad risk, men har förståelse för dom som ser på det på ett annat sätt.

Purre
Min första tanke var åtelkamera

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.