1 638 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Trädgårdsplanering
Hej Finns här någon som kan något om trädgårdsplanering. Jag har sett på nätet att de finns ett program för planering av trädgården Finss här någon som har användt sig av programet.
En sak har du större nytta av än allt annat: Ett enkelt register med VAD du har planterat, plus karta som visar VAR! Nästan alla nybörjare upptäcker snabbt hur lätt man glömmer och hur svårt det är att hänga med i sin egen trädgård.
Att "rita trädgård" är som att "rita livet" i en liten värld för sig. Det är mer som att skriva tvålopera. Allt och alla förändras med varje dag och varje årstid, kivas, utvecklas, blir sjuka, försöker ta livet av sina grannar, lägger på hullet, får löss, gifter om sig och får barn huller om buller.
Detta är något helt annat än arkitektur för hus.
Att "rita trädgård" är som att "rita livet" i en liten värld för sig. Det är mer som att skriva tvålopera. Allt och alla förändras med varje dag och varje årstid, kivas, utvecklas, blir sjuka, försöker ta livet av sina grannar, lägger på hullet, får löss, gifter om sig och får barn huller om buller.
Detta är något helt annat än arkitektur för hus.
Hej!
Tack för svaret.
De är så att jag och min sambo bygger hus och de blir en stor trädgård och jag vill gärna planera den.Och de hade varit bra att kunna göra en planering av trädgården nu i vinter så att jag kan börja plantera buskar och blommer till våren.
Tack för svaret.
De är så att jag och min sambo bygger hus och de blir en stor trädgård och jag vill gärna planera den.Och de hade varit bra att kunna göra en planering av trädgården nu i vinter så att jag kan börja plantera buskar och blommer till våren.
Klicka här för att svara