Har en stor tall på tomten som jag vill ta bort. Eftersom den står nära mitt hus och jag ALDRIG har fällt ett träd, vågar jag inte chansa på att ta ner den själv (även om jag är frästad)....
Någon som har något tips på en lämplig kandidat i Luleåområdet som även kan ta hand om stubben??