Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Tyvärr är priset rätt, men scam är det.

[bild]
[länk]
Den var riktigt fin... men har svårt att tycka synd om de stackars jävlar som går på detta.

Jag tyckte Hifi-klubben var en helt ok verksamhet tidigare, sålde bra och prisvärda prylar tex NAD, KEF, B&W. Försöker de kränga sånt här bullshit så har de skitat ner sig å det grövsta. Jag tror inte jag sätter min fot där igen, någonsin.

• Gilla
Jonas Persson och 1 till
  • Laddar…
H Hybro skrev:
När ska husbilspriserna på både nytt o begagnat börja gå ned?

Bör ju vara mindre sug efter husbilar nu är pandemin blåst över.

Folket vill ju börja flyga söderut ut igen.
Dieseln är ju rimligt prissatt nu så jag tror inte priserna på begagnade husbilar kommer att gå ner.

Attitudeswe
Att påstå att detta är ett bra pris är på gränsen till ocker tycker jag :)

Ekologiskt normalsaltat smör från Mathem, 500g för 94,95 kr, svensk grädde, KRAV-märkt, annonserat som prispressat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Iofs ekologiskt - så det kanske skall vara dubbla priset då?

Betydligt billigare på Willys iaf...

Ekologiskt normalsaltat smör från Garant, 500g, 82% fett, pris 64,90 kr. Innehåller kvalitetsmärken EKO och KRAV.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Nej, för den på ica är bara hälften så stor…

Vad kan vara så fantastiskt bra med detta hushållspappret? Jag köper Torky för ca. 30 kr per rulle som innehåller 100 meter. The kitchenlab säger att rullen är 60 meter lång. Tror de menar att den innehåller 60 meter papper...

100 % blåst kock.
Rulle med hushållspapper märkt "Dracula Food Pad Roll, Extremt Hushållspapper - 100% Chef", med priset 495 kronor.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
cpalm och 1 till
  • Laddar…
C
M MatsBengtsson89 skrev:
Vad kan vara så fantastiskt bra med detta hushållspappret?
Lite längre ner på sidan gör de ett försök att motivera priset 😀

Text om produktbeskrivning av exklusivt torkpapper med fokus på kvalitet och användningsområden i köket.
Skapa konto

Grannens Häck
Så sjukt lång rulle är lätt värt det priset.

• Haha
GEGS
  • Laddar…
Ossian K Olsson
M MatsBengtsson89 skrev:
Vad kan vara så fantastiskt bra med detta hushållspappret? Jag köper Torky för ca. 30 kr per rulle som innehåller 100 meter. The kitchenlab säger att rullen är 60 meter lång. Tror de menar att den innehåller 60 meter papper...

100 % blåst kock.
[bild]
Är det någon som inte ska kasta sten i glashus om saker som ses som ”dyra” när vi inte riktigt förstår funktionen är väl vi som håller på med verktyg?

Ska du in på Kitchen lab kan du ju även titta in den här saltkvarnen. Gud så korkat, man kan ju köpa färdigmalt salt!

Bild på ett set med salt- och pepparkvarn från Peugeot, modell Lalique, 9 cm, med blommönster, tillgänglig på The Kitchen Lab. Pris visat: 32 000 kr.
Skapa konto

https://www.kitchenlab.se/p/set-med-salt-och-pepparkvarn-lalique-9-cm-peugeot/

• Wow
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Är det någon som inte ska kasta sten i glashus om saker som ses som ”dyra” när vi inte riktigt förstår funktionen är väl vi som håller på med verktyg?

Ska du in på Kitchen lab kan du ju även titta in den här saltkvarnen. Gud så korkat, man kan ju köpa färdigmalt salt!

[bild]

[länk]
Köper man direkt från tillverkaren kommer man undan med 28000.😉😎

Redigerat:
D Dilato skrev:
Köper man direkt från tillverkaren kommer man undan med 28000.😉😎
Sen kan du lägga ut det på Tradera och sälja för 40k 🤣

• Haha
Dilato
  • Laddar…
En liten kul grej hände i stan jag växte upp i på 70talet, på den tiden butikerna fortfarande hade neon-bokstäver på utsidan.
Vi hade en dyr bokhandel som hade neonskylten BÖCKER, Nån kul kille lyckades släcka bokstaven B och prickarna över Ö…

• Haha
aabbe och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
Pallar med Ahlsell-logga bakom staket på en byggarbetsplats.
Skapa konto

Nu vet jag faktiskt inte vad pallen innehåller, men med tanke på loggan på så gissar jag att värdet är runt 40 000 miljarder kronor. Det är väldigt mycket pengar!

• Haha
djanlov och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.